جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/11/18
نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در گلدیس افتتاح شد

نمایشگاه دایمی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس افتتاح شد.

سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شاهین شهر نمایشگاه دایمی پیشگیری از اعتیاد در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس افتتاح شد.
بهناز رضازاده مدیر کمیته شهروندی سازمان درگزارشی بخش های مختلف نمایشگاه را چنین تشریح کرد: در بخش نخست نمایشگاه تمثال یکصد شهید والامقام ستاد مبارزه با مواد مخدر نصب شده و 10 کار مفهومی ، 7 ماکت انسانی ، 121 قاب ، 25 مورد بروشور اطلاع رسانی و 300 متر فضای خارجی طراحی و آماده سازی شده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه در نظر دارد پیام" این راه پایانش معلوم است " را به مخاطبان منتقل کند و جوانان را از چرخش به این مسیر بازدارد.
 عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر با تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از حضور مدیران استان و شهرستان که در این مراسم حاضر شدند گفت: امروز نیروی انسانی مهم ترین عامل موفقیت و پیشرفت در جامعه محسوب می شود و لازم است با برنامه های فرهنگی و افزایش مشارکت اجتماعی نسبت به تربیت و هدایت نسل جوان اهتمام داشته باشیم.
بهمنی گفت: اگر ریل فرهنگی را درست جانمایی کنیم قطار توسعه در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برپایی این نمایشگاه را اقدامی موثر دانست و از مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر تقدیر کرد و اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی ، شرایط سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی کشورمان باعث شده است تا دشمنان ایران اسلامی با وسایل مختلف سعی بر وارد نمودن ضربه بر پیکره نظام دارند و گرفتار نمودن جوانان در دام اعتیاد یکی از این راه هاست که باید در مقابل آن هوشیار باشیم.
بصیری خواستار آموزش به جوانان و بانوان در راستای اثرگذاری بیشتر و مقابله با این بلای خانمانسوز شد.
سرهنگ سید تقی حسینی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان نیز این نمایشگاه را تنها نمایشگاه در شهرستان های استان معرفی کرد و ادامه داد: تنها نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مرکز استان قرار داشت و امروز به همت مدیران شهرستان این نمایشگاه دومین و کامل ترین نمایشگاه استان اصفهان و اولین در میان شهرستان هاست.
حسینی عنوان کرد: پلیس با اهدای نزدیک به چهار هزار شهید و 12 هزار جانباز و مجروح سعی کرده است مانع ورود و توزیع مواد مخدر در سراسر کشور شود اما لازم است فعالان فرهنگی و اجتماعی در کنار پلیس با آگاهی بخشی به خانواده ها و جوانان از گسترش اعتیاد در جامعه جلوگیری شود.
کارشناسان و سازمان های مردم نهاد در این نمایشگاه به صورت دائم حضور دارند و به خانواده ها و آسیب دیدگان اجتماعی در این زمینه مشاوره ارائه می دهند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
ارسال شده توسط ناشناس در تاريخ 21/11/1396
پس از تاييد قابل مشاهده مي باشد
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا