جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/09/19
جشن تجلیل از معلولان برگزار شد

جشن تکریم از معلولان به مناسبت هفته معلولین با حضور مدیران شهرستان در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

اداره بهزیستی شهرستان با همکاری سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی  شهرداری شاهین شهر جشن تکریم از معلولان شهرستان شاهین شهر و میمه را با حضور امام جمعه شاهین شهر ، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار شاهین شهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مدیران اجرایی شهستان در تالار شیخ بهایی برگزار شد.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر با گرامیداشت هفته تکریم از معلولین عنوان کرد: هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و مدیران شهرداری با تمام توان در راستای اجرایی شدند قوانین و شرایط و بهبود آسایش معلولان و جانبازان شهر گام برمی دارند.
بهمنی ادامه داد: کمیته های لازم در این زمینه تشکیل شده است و در مدت سه سال و نیم باقیمانده از زمان دوره پنجم مدیریت شهری قوانین و مصوبات لازم در تسریع امور را آماده خواهیم کرد.
شهردار شاهین شهر گفت: با مناسب سازی معابر و نظارت دقیق بر اجرایی شدن قوانین ملی ساختمان در اماکن عمومی امکان دسترسی آسان و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان معلول و جانباز را فراهم خواهیم کرد.
بهمنی به منظور ارتباط بهتر با جامعه معلولین شهرستان ، خانم مهتریان یکی از روشندلان شاهین شهری را به عنوان مشاور خود و رابط با معلولان معرفی کرد و از وی خواست تا مطالبات به حق توانمندان شهر را تا کسب نتیجه مطلوب پیگیری نماید.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با تقدیر از توانمندی معلولان شهرستان گفت: معلولان شاهین شهر کارنامه قابل قبولی را ارائه کرده اند و به بهترین نحو ممکن شایستگی های خود را بروز داده اند که کسب عناوین متعدد ملی و بین المللی در بخش های فرهنگی، مذهبی و ورزشی موید این ادعاست.
اجرای موسیقی ، بخش های مختلف نمایشی و مسابقه از قسمت های پیش بینی شده در این جشن بود.
در حاشیه این جشن نمایشگاهی از دستاوردهای معلولان شهرستان برپا شده بود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا