شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/07/29
شاهین شهری باشید

با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر ، نشست شهرداران و اعضای شورای مدارس با مدیران شهری شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شهرداران و اعضای شورای مدارس با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار شاهین شهر و رییس آموزش و پرورش دیدار کردند.
مهرداد مختاری رییس شورای اسلامی شاهین شهر در این نشست دغدغه و خواسته پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را ایجاد علاقه و حس تعلق شهروندان به شاهین شهر عنوان کرد و گفت : شما دانش آموزان متولد و بزرگ شده شاهین شهر هستید و امروز شاهین شهر به مرحله ای رسیده است که جوانان آن می توانند با افتخار زادگاه خود را این شهر معرفی کنند، خوشبختانه دانش آموزان دیروز این شهر به مدارج عالی در سطح مدیریت دست یافته اند و در سطح استان و کشور موجب سربلندی و افتخار شهروندان شده اند.
مختاری اظهار امیدواری کرد: به طور حتم شما نیز در آینده با سخت کوشی و تلاش می توانید ادامه دهنده راه جوانان موفق این شهر باشید و احساس خرسندی و شادابی را به شهروندان تزریق نمایید.
رییس شورای اسلامی شاهین شهر ، شهرداران و اعضای شورای مدارس را همکاران خود در سطح جامعه خواند و ادامه داد: خود را شاهین شهری بدانید و در راه توسعه و بهبود شهر مشاور و راهنمای شوای اسلامی شهر باشید.
عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر دانش آموزان را مغزهای متفکر و آینده سازان کشور خطاب کرد و اظهار داشت : آینده کشور و طراوت و شادابی امروز جامعه مدیون شماست ، امروز شما دانش آموزان می تونید در خانواده تاثیرگذار باشید و این تاثیر در جامعه تسری پیدا کند پس با درایت ، بصیرت و تفکر برای آینده جامعه که خود در آن به ایفای نقش خواهید پرداخت برنامه ریزی داشته باشید.
محمد اسماعیل زاده رییس آموزش و پرورش شاهین شهر نیز مدرسه را مدل کوچکی از جامعه دانست و از دانش آموزان درخواست کرد تا در کنار تحصیل علم و دانش در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند.
اجرای حرکات ورزشی توسط دانش آموزان ورزشکار در رشته پهلوانی با نوای گرم مرشد رحیمی ، تجلیل از اعضای برتر شورا و شهرداران مدارس از بخش های دیگر این نشست بود.
شایان ذکر است بیستمین دوره انتخابات شوراها و شهرداران مدارس سوم آبان در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا