شنبه 08 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/03/26
قدر و قلم ، ادای دین هنرمندان خوشنویس

سازمان فرهنگی ،‌ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر با همکاری انجمن خوشنویسان شاهین شهر ویژه برنامه بداهه نویسی در شب قدر با عنوان قدر و قلم را برای سومین سال برگزار کرد.

در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و شب قدر هنرمندان خوشنویس شاهین شهر با بداهه نویسی دین خود را به پیشوای اول شیعیان ادا کردند.در این مراسم بیش از سی استاد برجسته اشعار و جملاتی را در سوگ کاتب قرآن و ارزش شب های قدر تحریر کردند.
روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ،‌ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و آرزوی کسب فیض در شب های پرفضیلت قدر اظهار داشت : سومین برنامه قدر و قلم با حضور هنرمندان خوشنویس در حالی برگزار می شود که سال های گذشته نوشته های این عزیزان در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت و سپس این آثار فرهنگسراهای شهر را مزین کرد.
وی بر تاثیرگذاری هنر در انتقال مفاهیم تاکید کرد و ادامه داد : با توافق های حاصل شده با انجمن خوشنویسان شاهین شهر شاهد هنرنمایی این عزیزان در برنامه های مختلف از جمله ایام بزرگداشت مقام معلم بودیم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و امیدواریم با این اقدام ضمن اثرگذاری بیشتر جملات ، در جذب جوانان به این رشته اصیل ایرانی نیز تاثیرگذار باشیم.

 

 

 

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا