شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/01/30
جوانمردی و پهلوانی ریشه در فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی دارد.

با برنامه ریزی سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری، کودکان شاهین شهر با اتکا بر فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی و بواسطه ورزش پهلوانی با الگو قرار دادن مولای متقیان با آموزه های ایثار و جوانمردی آشنا می شوند.  

فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در تمامی اسطوره های فرهنگ های گوناگون دنیا ستوده میشود. کوشش هایی که در فرهنگ و هنر در کشور ما انجام پذیرفته طی سالیان با همراهی آموزه های دینی و با اتکا بر پیشوایان دینی که در پهلوانی اسطوره بودند، فرهنگی پدید آورده است که رعایت اخلاق جوانمردی را یک فریضه می داند.
سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر با آگاهی از اهمیت آموزش در سنین پایین و با محوریت آموزش اخلاق در میان کودکان، برنامه های ورزش پهلوانی را در مدارس و در محیط ورزشخانه ذوالفقار پی می گیرد. جناب آقای رحیمی، مرشد و مسوول ورزشخانه ذوالفقار در این باره گفت: (( مهد های کودک در سطح شهر می توانند با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و مکاتبه با سازمان از این امکان آموزشی بهره مند شوند.))
سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر طی سال های گذشته با همکاری ارگان های متولی، آموزش مسایل بهداشتی، اخلاقی، شهروندی و غیره را در میان کودکان، دانش آموزان و خانواده های شاهین شهری پیگیری می کند.  

سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر - واحد خبر

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا