پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/01/23
اولین جلسه مشترک سازمان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سال جاری برگزار شد.
صبح روز چهاشنبه یکبار دیگر جلسه مشترک مسوولان سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر و مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، روزهای خوب فرهنگی در طلیعه سال 1396 را نوید داد.

در ابتدای این نشست، برنامه های تقویمی سازمان به بحث گذاشته شد و در مورد نحوه اجرای آن مطالبی ارائه گردید. برنامه هایی چون جشنواره تئاتر استانی کودک، جشنواره استانی شعر کودک، کنگره شعر غدیر، جشنواره استانی داستان نویسی از جمله این برنامه ها بود.
مهندس شاه رجبیان، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در گفتگو با واحد خبر گفت: (( امسال و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تصمیم بر برون سپاری مدیریت برنامه های سازمان داریم و به همین جهت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستیم همکاری خود را در اجرای این سیاست افزایش دهد که با اقبال همکاران مواجه گردید و قرار شد در موارد تخصصی و انتخاب گروه های عامل، با سازمان همکاری نمایند)).
جلسات ماهانه مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان طی سال 1396 که با هدف تعامل بیشتر تشکیل گردید، راهگشای بسیاری از مشکلات اجرایی خواهد بود و امید می رود این سیاست در سال جاری نیز اثرگذار باشد.

سازمان فرهنگی،ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر - واحد خبر

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا