پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403
شرح خبر
1396/01/07
نشست شورای اداری شهرستان با ادای احترام به شهدای گمنام و در جوار مزارشان برگزار شد.
نشست شورای اداری شهرستان روز یکشنبه 6فروردین با تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب و همچنین ادای احترام به خاک پاک شهدای گمنام برگزار شد.

نشست شورای اداری شهرستان روز یکشنبه 6فروردین با تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب و همچنین ادای احترام به خاک پاک شهدای گمنام برگزار شد.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با تبریک سال نو در جمع مسوؤلان شهرستان گفت: ((هدف از برگزاری این جلسه در کنار قبور مطهر شهدای گرانقدر، تجدید عهد با ایشان است.حضور در کنار شهدا به منزله تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل(ره)و شهدای والامقام است چرا که هر چه داریم به برکت خون پاک شهداست و ما با حضور درکنار این عزیزان با آنان عهد وپیمان می بندیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم)). وی افزور: ((در سال گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی در زمینه های مختلف بودیم ،اتفاقات شیرینی از جمله دست یابی نظام و دولت به موفقیتهای علمی،اقتصادی،ورزشی،هنری،نظامی و بین المللی و همچنین اتفاقات تلخی از جمله خسران از دست دادن یاران دیرین امام (ره)، انقلاب و رهبری)).
وی از دستگاههای اجرایی خواست با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به: (( اقتصاد مقاومتی: تولید ـ اشتغال)) همکاری تمام دستگاه ها را در عملی شدن شعار سال 96 خواستار شد. همچنین با توجه به نزدیکی انتخابات از همه مسوؤلین خواست همکاری لازم را با ستاد انتخابات شهرستان معمول و از ورود به عرصه انتخابات له یا علیه نامزد های انتخاباتی به جد خودداری کنند.
رعایت نظم و انضباط کاری و تکریم ارباب رجوع از جمله موارد مورد تاکید فرماندار شهرستان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بود.در پایان این جلسه با اهدای شاخه های گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به پایان رسید.
در این جلسه همچنین نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تبریک سال 1396 به مردم و مسوؤلین با بیان آنچه در سال 1395 در شهرستان انجام گردید، از مسوولین بابت پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در سال گذشته تشکر کرد و افزود: (( اگر همه ما در جایگاه خود، با حوصله و روی گشاده با مراجعین برخورد کنیم و درخواست هایی از آنها را که در چهارچوب قانون است انجام دهیم، این عمل ما موجب رضایت عمومی خواهد شد و همین امر از پدید آمدن سوء تفاهم های بسیاری جلوگیری می کند)). وی گفت: (( نام گذاری سال 96 به اقتصاد مقاومتی: تولید ـ اشتغال از سوی مقام معظم رهبری با توجه به ظرفیت ها و توان موجود در جامعه بوده و همه ما باید با باور این پتانسیل در راه تحقق شعار سال بکوشیم و این امر قطعا ممکن است. ))
در پایان این مراسم مسوؤلین شهرستان با اهدای شاخه گل بر مزار شهدای گمنام، با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر - واحد خبر

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا