جمعه 31 فروردین ماه 1403
شرح خبر
1395/12/01
آثار استاد عزت خواه در شاهين شهر به نمايش گذاشته شد

نمایشگاه آثار نازک کاری چوب هنرمند پیشکسوت شاهین شهری افتتاح شد

شهردار شاهين شهر در آئين گشايش نمايشگاه آثار استاد بهروز عزت خواه پيشكسوت عرصه معرق با ستايش اين هنرمند گفت: سخن گفتن از هنرمنداني مثل آقاي عزت خواه كاري مشكل است و هركس بخواهد هنرمندي را بشناسد ابتدا بايد تعريف درستي از واژه هنر داشته باشد بلكه بتواند به شناخت و درك صحيحي از هنرمند  مورد علاقه اش پي ببرد.
حسين اميري با بيان اينكه حس هنري، ادامه حس انساني است تا به خالق وصل شد افزود: با ديدن، درك كردن و شنيدن است كه احساس خلق مي شود.
شهردار شاهين شهر با اشاره به اينكه گاهي نگاه كردن به يك قطعه عكس يا يك اثر هنري موجب مي شود قطعه اي از تاريخ در پيش چشم و در كمترين زمان ممكن ديده شود ادامه داد: در اين نوع نگاه يك حد مشتركي به وجود مي آيد كه سبب مي شود روح به سمت و سوي آن اثر هنري كشيده شود.
وي با اشاره به سخني از امام خميني «ره» كه فرمودند، هنر دميدن روح تعهد در كالبد بشريت است گفت: اگر در زندگي ما اشخاص هنرمندي مثل استاد عزت خواه نبودند كه چنين آثار برجسته اي خلق نمايند، شاهد زندگي بي روح و بي مغزي بوديم.
ايشان افزود: سالهاست كه از نزديك با استاد آشنايي دارم و از ظرفيت روحي و ذوق هنري ايشان لذت مي برم.
وي ضمن تقدير از برگزار كنندگان اين نمايشگاه تاكيد كرد: بايد به روش هاي صحيح تبليغي جوانان را به نمايشگاه بياوريد تا با مفاخر عصر خود بيشتر آشنا شوند.
علاوه بر شهردار، معاون توسعه و پشتيباني شهرداري، مدير و معاونان اداره ارشاد، معاونان سازمان  فرهنگي شهرداري و جمع كثيري از علاقمندان در آئين گشايش اين نمايشگاه حضور داشتند.
اين نمايشگاه از اول اسفند لغايت 15 اسفند در گالري آفتاب نگارستان شهرداري شاهين شهر داير است.

 

(به روایت تصویر)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا