جمعه 31 فروردین ماه 1403
شرح خبر
1395/11/25
بررسی هفته نکوداشت شاهین شهر توسط مدیران سازمان

در اولین جلسه شورای مدیران سازمان پس از هفته نکوداشت شاهین شهر، برنامه های برگزار شده در این هفته مورد نقد و بررسی قرار گرفت

روح اله شاه رجبیان، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهرضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تجلیل از حماسه دیگر از مردم بزرگ ایران در 22بهمن و تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم، اظهار داشت: (( برنامه ریزی هفته نکوداشت شاهین شهر از مهرماه آغاز شد و با برگزاری صدها ساعت جلسه کارشناسی و همفکری و تعامل و مشارکت با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان و استقبال بالغ بر 20هزار نفری شهروندان در بهمن ماه به پایان رسید.
وی ادامه داد: برای دستیابی به هدف های مناسب گفتگوی برون سازمانی را گسترش دادیم و از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کردیم که موجب توجه و استقبال شهروندان شد و این امر مسوولیت بیشتری را بر عهده مدیران سازمان قرار می دهد تا در سال های آتی با برنامه ریزی بهتر و هم افزایی در راستای بهبود خدمت رسانی و افزایش همدلی همدلی ها تلاش نمائیم.
شاه رجبیان  سپس به بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه های برگزار شده در هفته نکوداشت شاهین شهر پرداخت و عنوان کرد: (( همایش تجلیل از استعداد های برتر با حضور استاندار محترم اصفهان و مدیران ارشد استان و شهرستان، یکی از فاخرترین برنامه های هفته نکوداشت شاهین شهر بود که موجبتقدیر استاندار از این برنامه و معرفی شاهین شهر به عنوان شهر نخبه پرور و تجلیل از شهروندان شاهین شهری شد.
کارناوال شادی در ایام هفته نکوداشت شاهین شهر کودکان و خردسالان را به عنوان مخاطب خود، هدف قرار داده بود که توانست موجب نشاط و شادی آنها شود و امیدوارم در آینده با برنامه های بهتر، به آموزش های نامحسوس توجه بیشتری داشته باشد.
شب شعر دیار من نیز حس تعلق و وابستگی به شاهین شهر را به زبان شعر در میان شهروندان ترویج داد و مورد استقبال دوستداران ادبیات پارسی در شاهین شهر قرار گرفت.
در همین زمینه همایش شعر کودک نیز برگزار شد تا کودکان شاعر شهر نیز توانایی های خودرا به رخ بکشند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی،ورزشی و تفریحی شهرداری شاهییین شهر در ادامه افزود: (( در جشن بزرگ عمومی که با حضور دو قلو ها برگزار شد، زیبایی های خالق هستی به نمایش درآمد و در کنار آن لحظات شادی برای شهروندان رقم خورد.
همایش راهکارهای توسعه پایدار شهر با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد و فرصت مناسبی بود تا علاقمندان به این بحث از سرار کشور ضمن بهره مندی از مطالب علمی و مقالات ارایه شده در این زمینه که از ماه ها قبل طی فراخوانی به اطلاع آنها رسیده بود از امکانات و زیرساخت های شهر بازدید نموده و آشنا شدند.
مسابقات خانوادگی در بوستان مادر مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت و یا د و یا آور شد که خانواده ها نیاز به لحظاتی شاد در کنار هم دارند تا ضمن تفریحات سالم در جهت تقویت بنیان های خانواده گام بردارند
در جشنواره غذاهای سنتی نیز بار دیگر عموم شهروندان ساعاتی شاد را سپری کردند و با فرهنگ اقوام مختلف ایران زمین و غذاهای آنها آشنا شدند و بار دیگر حضور گسترده شهروندان وظیفه مسوولان برای برنامه ریزی و معرفی فرهنگ و آداب قومیت های مختلف کشورمان را دو چندان می کند.
دعای ندبه با حضور مردم ولایت مدار شاهین شهر میزان ارادت و علاقه شهروندان به اهل بیت را نشان دادو همایش ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده معظم شهدا بار دیگر شهر را به ادای احترام به جانفشانی های شهدا و ایثارگران در راه حفظ نظام ترغیب کرد.
حضور بیش از 17هزار ورزشکار ثبت شده در شهر و وجود صدها مقام آور استانی،کشوری و بین الملی، به عنوان یک فرصت باعث شد تا همایشی با حضور ورزشکاران برگزار گردد تا قهرمانان شهر توانمندی های خودرا به نمایش بگذارند و با توجه به آمار بالای بانوان ورزشکار، مسابقات لیگ کشوری لیگ یک هندبال بانوان در کشور برگذار شد.
همایش ولایت فقیه با عنوان نقطه اتصال هفته نکوداشت و جشن های ایام الله دهه فجر بود که با رویکرد اقتصاد مقاومتی، بررسی اقدام های صورت گرفته در شهرستان و راهکارهای اجرایی حرکت د راین مسیر مورد توجه قرار گرفت.
شاه رجبیان در پایان از مدیران سازمان در خواست کرد: (( مدیران باید نسبت به بررسی برنامه ها اقدام نمایند و با سنجش میزان توانایی سازمان و ظرفیت های موجود در شهر، برای سال آینده برنامه ریزی کنند.))
وی خواستار تشکیل دبیرخانه دایم هفته نکوداشت شاهین شهر  و ارتقائ سطح دبیرخانه و حضور فرماندار شهرستان در شورای سیاستگذاری هفته نکوداشت شد.
مدیران اجرایی سازمان نیزدیدگاه ها و نظر های خود در مورد نقاط ضعف و قوت برنامه ها در این هفته را بیان کردند.
شایان ذکر است، هفته نکوداشت شاهین شهر از ششم تا دوازدهم بهمن و در آستانه اعیاد دهه مبارک فجر در شاهین شهر برگزار شد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا