جمعه 31 فروردین ماه 1403
شرح خبر
1396/01/23
جوانان شاهین شهر، لیاقت بهترین ها را دارند.

اردوان آرمین، مدیر فرهنگسرای دانش و خلاقیت در گفتگو با واحد خبر در خصوص لزوم راه اندازی این مرکز گفت: (( با توجه به میزان بالای سواد در میان شهروندان شاهین شهر ...

اردوان آرمین، مدیر فرهنگسرای دانش و خلاقیت در گفتگو با واحد خبر در خصوص لزوم راه اندازی این مرکز گفت: (( با توجه به میزان بالای سواد در میان شهروندان شاهین شهر که در سطح کشور مطرح استو با وجود جوانان مستهد این شهر در تمام ابعاد دانش به خلق و تولید می پردازند، لذا مسوولین شهر برآن شدند تا زمینه و بستر بروز این خلاقیت را با بهره برداری از فرهنگسرای دانش و خلاقیت، فراهم آورند.
آرمین گفت: (( در این مرکز قصد داریم پیوندی میان مراکز دانشگاهی و جوانان شاهین شهر از قبل همکاری با دانشگاه صنعتی و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برقرار کنیم و جوانانی که مستعد بروز خلاقیت می باشند را در قواره های علمی تیم بندی نمائیم.
وی گفت: ((امید است خانواده های محترم با مراکز و گفتگو با کارشناسان، نسبت به توانایی های فرزندان خود آگاه و از این گذر زمینه و امکان پیشرفت فرزندانشان را فراهم آورند)).
فرهنگسرای دانش و خلاقیت سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در اواخر سال 95 و توسط استاندار محترم اصفهان جناب آقای دکتر زرگرپور افتتاح گردید.
با ایجاد این مرکز، تعداد فرهنگسراهای فعال سازمان به هفت فرهنگسرا افزایش یافت.

سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر - واحد خبر

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
ارسال شده توسط ناشناس در تاريخ 23/01/1396
پس از تاييد قابل مشاهده مي باشد
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا